1) Lūdzu, izveidojiet grafisko attēlu un tabulu un noformējiet tos atbilstoši Vienotie metodiskie norādījumi BVEF studiju programmām https://www.bvef.lu.lv/studijas/studentiem/studiju-darbi-un-prakses-parskati/ par ekonomiskās aktivitātes līmeni nodarbinātajiem Latvijā 2022.gadā dzimumu griezumā. Ar kuru izglītības līmeni grupā ekonomiskā aktivitāte ir vislielākā? Kā vākti dati? Lūdzu, izmantojiet CSP statistikas datubāzi (Oficiālās statistikas portāls sadaļa NBA060).
2) Kas ir ”pelēkā literatūra” (grey literature), atbilstoši SAGE RESEARCH METHODS
3) Kā vāc datus CSP aptaujās “Datoru un interneta lietošana mājsaimniecībās”, cik bija respondentu 2016.-2021.gada aptaujās, cik bija respondentējošās personas (atbildējušās)? Lūdzu, atsauci noformējiet, atbilstoši Vienotie metodiskie norādījumi BVEF studiju programmām https://www.bvef.lu.lv/studijas/studentiem/studiju-darbi-un-prakses-parskati/
4) Kas bija visvairāk noderīgs (trīs piemēri) ProQuest Ebook Central grāmatās par “izlase” - (“sample”) un “bizness un vadība” (Business and Management) laika periodā no 2016.gada? Lūdzu, atsauci noformējiet, atbilstoši Vienotie metodiskie norādījumi BVEF studiju programmām https://www.bvef.lu.lv/studijas/studentiem/studiju-darbi-un-prakses-parskati/
5) Kas bija visvairāk noderīgs (trīs piemēri) Wiley zinātnisko žurnālu rakstos par “aptauja” – (“survey”) sadaļā bizness un vadība (Business and Management) laika periodā no 2020.gada? Lūdzu, atsauci noformējiet, atbilstoši Vienotie metodiskie norādījumi BVEF studiju programmām https://www.bvef.lu.lv/studijas/studentiem/studiju-darbi-un-prakses-parskati/…