Secinājumi
Pētījuma beigās, izanalizējot vairākus medijus, tika izvirzīti vairāki secinājumi, t.i.,:
Sieviešu portretējums medijos ir mainījies ļoti maz: tas ir stereotipisks un neprecīzs, ar aizspriedumiem un neiecietīgs pret sievietēm, saistīts ar skandalozo – šī tendence padara dažas sieviešu grupas neredzamas. Sievietes joprojām tika aprakstītas saistībā ar viņu izskatu, nevis spējām. Turklāt mediju pieaugošā komercializācija ir padarījusi redzamākus seksualizētus un ar mājām saistītus sieviešu tēlus.
Sievietes ir nepietiekami reprezentētas politikas un varas sfērā, un tas nozīmē, ka politikas/kultūras standarts ir vīrietis un sieviete nav tik svarīga vai arī ir neredzama.
Vīrieši un sievietes tika parādīti stereotipiski, kas atspoguļo un uztur sabiedrībā atbalstīto skatījumu uz dzimti un ietver jaunus dominējošu dzimtes lomu veidus. Pētījumā konstatējām, ka stereotipi par sievietēm un vīriešiem lielākoties ir tradicionāli un tie tiek no jauna tradicionalizēti, konstruējot politiku kā vīriešu (dzimtes) sfēru, tādējādi netieši ievietojot sievietes kā dzimti mājās, privātajā sfērā. Pētījumā tika konstatēts, ka trūkst pētījumu par vīriešiem nacionālajos medijos un tādējādi šai tēmai būtu jāpievērš uzmanība nākotnē. Ir nepieciešams izpētīt, kādos kontekstos vīrieši iegūst nozīmi kā dzimte, salīdzinot ar to, kā sievietes dažkārt tiek vienādotas ar dzimumu/dzimti.
Laikrakstos salīdzinoši maz uzmanības tika pievērsts vīriešu ikdienas reprezentācijām. Vīrieši lielākoties bija galvenajā lomā notikumos, kas attiecas galvenokārt uz politiku, ekonomiku un sportu, un kā tādi tiek skaidri parādīti medijos.
…