Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:109286
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.06.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Reklāmas kampaņas būtība    3
  Izpētes loma komunikācijas kampaņā    4
  Reklāmas kampaņas pētījumi    5
  Izmantotā literatūra    8
Darba fragmentsAizvērt

II. Izpētes loma komunikācijas kampaņā
Informācijas apkopošana, datu ievākšana un analīze komunikācijas kampaņas plānošanas un organizēšanas procesā sniedz vairākas priekšrocības. Kampaņas izstrādei tiek pieņemti lēmumi, kas balstās uz patiesu un situāciju raksturojošu informāciju. Izpētē iegūtā informācija palīdz sašaurināt ar problēmu saistīto jautājumu loku un fokusēties uz specifiskiem kampaņas mērķiem. Apkopotā informācija arī ļauj izvērtēt kampaņas rezultātus un efektivitāti.
Lai veidotu efektīvu komunikācijas kampaņu, reklāmas veidotāja rīcībā jābūt pēc iespējas pilnīgākai informācijai par potenciālo patērētāju un tirgus struktūru. Tādēļ pētījumi reklāmā – mārketinga pētījumu paveids - tiek veikti trīs galvenajos virzienos – patērētāju izpēte, preces/pakalpojuma analīze un tirgus analīze.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties