Kad tika veikta intervija, visā tās gaitā starp iesaistītajām pusēm pastāvēja salīdzinoši atšķirīgs viedoklis, taču var secināt to, ka, pēc intervēto domām, agresivitāte skolās ir jārisina kā nopietna problēma, nevis uz laiku jāizolē agresīvi bērni. Tāpat nevar zināt, vai katrā skolā būs tik kompetenta un spēcīga atbalsta grupa, kas varētu pieņemt lēmumu par skolēna izslēgšanu. Kad tika vaicāts par grozījumu nepieciešamību, skolu vadības teica, ka tie nekam netraucētu, jo tos var viegli īstenot dzīvē, taču skolas direktors norādīja, ka grozījumi varētu būt nevērtīgi, jo katrā skolā ir sava sistēma vardarbīgu sistēmu risināšanai. Aptaujātie norāda, ka grozījumi likumā ir nepieciešami tikai galējā gadījumā, ja cita risinājuma nav. Lai arī kāds būtu pušu viedoklis, visi šo uzskatīja par svarīgu problēmu, kura ir jārisina, jo tā spēlē lielu lomu bērna attīstībā.
Var secināt, ka izglītības jomā strādājošie un vecāki zina, ka ir svarīgi runāt par šo tēmu, jo tā ir problēma ne tikai Latvijā, bet arī daudzviet pasaulē. Spriežot un runājot par šo tēmu, rodas jauni uzskati un viedokļi, kas palīdz risināt šo problēmu. Risinājumi palīdzētu izglītības procesā, bērnu veselībai un labklājībai, pasniedzēju un skolu darbinieku izglītošanai u.c. …