Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:861863
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.12.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Lai runātu par personības attīstību un audzināšanu, vispirms vēlētos noskaidrot, kas ir attīstība un personība, audzināšanas process.
Pat ikdienā mēs lietojam vārdu personība, lai uzsvērtu cilvēkā kaut ko īpašu: “Viņš ir personība.” Tā mēs uzsveram kādas cilvēka spējas, bieži to attiecinām uz līderiem. Ja filosofijā runā par personību, tad ir runa par cilvēku un sabiedrību, par vēsturiskām personībām, un tas lielā mērā sasaucas ar ikdienišķo lietojumu, uzsvaru, ka tas ir kaut kas īpašs, ka ne kurš katrs spēj kļūt par personību, iespaidot citus cilvēkus un sabiedrības likteņus. Vai Hitlers un Mao Dzeduns bija personības? Cilvēks spēj aizraut citus cilvēkus, ietekmēt idejas. Arī pedagogu praksē skolotāji aicina skolēnus kļūt par personībām, arī skolotāji šo vārdu lieto, lai apzīmētu kaut ko īpašu un atšķirīgu: cilvēku, kas ir sevi parādījis un pie tam pozitīvā nozīmē ar savu gribasspēku, mērķtiecību, zināšanām, spējām. Psiholoģijā praktiski uz jebkuru cilvēku tiek attiecināts vārds “personība”. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties