Parasti ikvienam jaunam darbiniekam nākas iziet apmācību jaunā darba vietā, neņemot vērā to, ka iepriekšējā darba vietā viņš ir strādājis tādā pašā amatā. Apmācot jauno darbinieku, būtu jāzina, cik daudz un kādas tieši apmācības nepieciešamas darbiniekam. Apmācība būs atkarīga no tā, ko izgatavo, realizē vai kādus pakalpojumus sniedz firma vai uzņēmums.
Apmācība var būt gan dārga, gan ilga, tāpēc nepieciešams pārliecināties, vai darbinieks no tā gūs labumu, piemēram noteikt konkrētu termiņu - pārbaudes laiku līdz 3 mēnešiem. Ja pēc trim mēnešiem rezultātu nav vai tie ir ļoti mazi, darbinieku var atlaist.
Pakalpojumi, preces, tirgus mainās, un šīm pārmaiņām ir nemitīgi jāseko līdzi, līdz ar to arī apmācība nav tikai vienreizējs pasākums. Darbinieku apmācībai sevišķi svarīga nozīme ir pareizai motivācijai, un šeit ir jāatrod individuāla pieeja darbiniekam.
Praktisko pētījumu veicu uzņēmumā, kurā strādāju. Varu teikt, ka uzņēmuma darbinieku apmācībai tiek pievērsta diezgan liela uzmanība. Uzņēmumā tiek organizēti dažāda veida kursi, ar kuru palīdzību darbinieki var paaugstināt savu kvalifikāciju, iegūt jaunas zināšanas, kuras var noderēt ne tikai strādājot konkrēti šajā uzņēmumā, bet arī citur. Uzņēmumā tiek organizēti semināri un kursi, kuru tēmas ir saistītas ar konkrēto pakalpojumu, kuru sniedz organizācija. Biroja darbinieki savu kavlifikāciju var paaugstināt speciālos mācību centros. …