Darba rezultātu novērtēšanā izmanto vairākas metodes, tādas kā darbinieku ranžēšana, intervijas, kritisko atgadījumu analīze, esejas rakstīšana, novērojumi u.c. Pastāv iespēja un organizācijās tas visbiežāk arī notiek – šīs metodes tiek miksētas savā starpā, aizgūti elementi no vairākām, atsevišķām metodēm. Reitingu metodi ļoti bieži izmanto apvienojumā ar kritisko gadījumu analīzi kā rezultātā tiek iegūta pavisam jauna novērtēšanas metode – uzvedības aprakstu reitinga skala.
Es izvēlējos aprakstīt tieši grafisko reitingu metodi, kuru uzņēmumos izmanto ļoti lielā apjomā, jo tā dod iespēju ne tikai novērtēt katru darbinieku, bet rezultātus apstrādāt statistiski un gūt interesantus secinājumus par visiem uzņēmuma darbiniekiem kopumā, par kādu konkrētu organizācijas nodaļu vai darba grupu.…