procesiem uzņēmuma darbībā, kas vistiešāk un vispozitīvāk var ietekmēt darbinieku motivāciju, jo nosaka, kas ir svarīgi gan organizācijai, gan indivīdam, un kopīgi izveido plānu, kā to sasniegt.
Kas ir darba izpildes vadība? Tā ir sistemātisks organizācijas darbības uzlabošanas process, kas tiek panākts, attīstot darbinieku un struktūrvienību sniegumu.
Kāpēc tas ir svarīgi organizācijai? Jo strukturēta darba izpildes plānošana un novērtēšana aizvien plašāk ienāk organizācijas ikdienā. Tās mērķis ir palīdzēt darbiniekiem darīt pareizās lietas, nosakot tiem skaidrus mērķus un savienot darbinieka mērķus ar organizācijas mērķiem, kā arī maksimāli attīstīt darbinieku potenciālu viņu pašu un organizācijas labā, kas uzlabo organizācijas darbības rezultātus. Tas tiek panākts izanalizējot iepriekš noteiktu individuālo mērķu sasniegšanas rezultātus, sniedzot tiem novērtējumu un vienojoties par tuvākiem un tālākiem nākotnes mērķiem- tādējādi panākot, ka darbinieks strādā uzņēmumam nepieciešamajā virzienā un kvalitātē.
Savukārt, pamatojoties uz trūkumiem, kuri novēroti darba izpildē tiek izstrādāts darbinieka attīstības plāns.