Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:634839
 
Vērtējums:
Publicēts: 23.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Patērētāja uzvedību ietekmē daudzi faktori, no kuriem svarīgākie ir:
demogrāfiskā un mājsaimniecības struktūra;
vajadzības, emocijas, vērtības un personība;
grupas ietekme;
informācijas procesi un lēmumu pieņemšana;
tirgus stratēģija – patērētāja vajadzību apmierināšana.
Zināšanas par patērētāja uzvedību veido bāzi daudzām mārketinga stratēģijām, piemēram, produktu pozicionēšana, tirgus segmentācija, jaunu produktu atklāšana, jauna tirgus piemērošana, globālais tirgus utt.
Tirgus stratēģijas attīstībā liela loma ir patērētāju uzvedībai. Lai būtu veiksmīga tirgus stratēģija, ir nepieciešamas profesionālas zināšanas par pilnvērtīga tirgus attīstības procesiem.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties