Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:388845
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.03.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Katra ražotāja un pārdevēja darbības mērķis ir, vispirms veiksmīgi izgatavot preci un pēc tam to pārdot. Lai prece tiktu pirkta, pircējus jāinformē par preces esamību, tās īpašībām un priekšrocībām, attiecībā pret citu preci, cenu un vietu, kur šī prece iegādājama. Viens no veidiem, kā pircēji iepazīstas ar jaunu preci ir informācija un reklāma.
INFORMĀCIJA UN REKLĀMA PAR JAUNU PRECI.
Viens no veidiem, kā visefektīvāk panākt jaunas preces atzīšanu ir dot pircējiem bezmaksas preču paraugus. Šī metode ir kļuvusi populāra arī Latvijā.Bieži vien žurnālos “Una”, “Santa”, “Sieviete” lappusē, kurā reklamēts kāds parfimērijas līdzeklis – krēms, šampūns, smaržas ielīmēts maisiņš ar šīs produkcijas paraudziņu. 2003 gada vasarā Latvijas veikalos parfimērijas ražotājfirma “Nivea” dalīja bezzmaksas jaunā acu krēma paraudziņus tiem pircējiem, kas iegādājās jebkuru citu šīs firmas ražoto produkciju.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties