Lēmums pirkt ir sarežģīts process, kas veidojas no informācijas vākšanas. Patērētājam ir vieglāk nopirkt preci, ja tas neprasa lielus līdzekļus, un preces iegāde nerada nekādus finansiālus riskus. Bet ja cilvēks ir izvēlējies iegādāties kādu dārgāku preci vai pakalpojumu, tad lēmumu process ir jau daudz ilgāks, potenciālais pircējs visu daudz rūpīgāk apsvērs, cik liels būs ieguvums un kādi ir iespējamie riski. Piemēram, pašlaik ļoti daudz tiek runāts par nekustamā īpašuma tirgu. Cilvēki īsti nespēj izlemt vai viņi var iegādāties mājokli un vai tas neradīs problēmas turpmākajā nākotnē.
Lai patērētājs nopirkt preci viņš ietekmējas no apkārtējas situācijas, no ekonomiskās situācijas, no saviem ienākumiem utt. Pirmkārt, cilvēku jau ietekmē viņa finansiālā situācija. …