Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:659158
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Saņemot nekvalitatīvu preci, patērētājs ir tiesisks;
- pieprasīt preces nomaiņu;
- pieprasīt cenas samazinājumu;
- pieprasīt pārdevējam novērst trūkumu vai atlīdzināt par trūkumu novēršanu, ja to dara patērētājs par savu naudu;
- pieprasīt atdot atpakaļ samaksāto naudas summu, atnesot atpakaļ preci.
Nobeigumā varu secināt, ka:
1) plašajā preču klāstā patērētājam nereti trūkst nepieciešamo zināšanu, lai spētu izdarīt pareizo izvēli, un viņi salīdzinoši viegli var krist par upuriem negodīgai darbībai no tirgotāja puses.
2) lai aizsargātu patērētāju intereses vairums pasaules valstu ir veidojušas speciālus normatīvos aktus patērētāju tiesību aizsardzībai un Latvija nav izņēmums šinī ziņā.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,27 €
Materiālu komplekts Nr. 1112845
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties