Patērētāju tiesību aizsardzības likuma būtība un galvenās nostādnes.
Šī likuma mērķis ir nodrošināt patērētājam, fiziskai personai, iespēju īstenot un aizsargāt savas likumīgās tiesības, slēdzot līgumu ar ražotāju, pārdevēju vai pakalpojuma sniedzēju.
Galvenais šī likuma princips ir līgumslēdzēju pušu tiesiskā vienlīdzība. Tas nozīmē, patērētājs maksā tikai par līgumam atbilstīgu pakalpojumu vai preci un līguma noteikumi ir taisnīgi. Preces vai pakalpojuma atbilstība līguma noteikumiem likumā iekļauta kā atsevišķa nodaļa. Lai pirms preces vai pakalpojuma pirkšanas, patērētājam būtu zināma visa informācija par pērkamo preci vai pakalpojumu, būtiski ir zināt visu informāciju par preci, gan lietošanas noteikumus, gan cenu, gan kvalitāti, gan drošumu, gan garantiju, kā arī visu informāciju par pārdevēju. Patērētāju tiesību aizsardzības likumā ir iekļauta nodaļa „Informācija par precēm un pakalpojumiem”, kas reglamentē šādas informācijas prasības.…