Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:412040
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Tirgus ir preču ražotāju un patērētāju savstarpējo attiecību modelis, viņiem ir jāsadarbojas, lai gūtu vienotu labumu, peļņu vai apmierinājumu. Tirgus galvenie dalībnieki ir patērētājs, ražotājs un valdība. Ir dažādi faktori, kas ietekmē tirgus attīstību, bet, ja uzņēmumi nevēlētos ražot preces, tad nebūtu patērētāju, kas tās vēlas iegādāties, tādēļ cilvēki, kuri veido tirgu ir paši galvenie.
Patērētājs jeb mājsaimniecība ir tas, kas ietekmē tirgu, jo viņam ir līdzekļi, lai iegādātos preces un pakalpojumus, protams, tirgus ietekmē patērētāju ar reklāmām, atlaidēm un citu informāciju. Pateicoties patērētājiem, uzņēmējiem ir motivācija ražot vairāk, attīstīt tehnikas, izzināt patērētāju vēlmes. Lai gan tirgus ekonomikas apstākļos patērētājam ir galavārds pērkot preci, tirgus ar šo izvēli veiksmīgi var manipulēt, ja izmanto reklāmas.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties