Uzņēmums: AirBaltic
1. punkts
Tirgū piedāvātie informācijas avoti, kurus uzņēmumi izmanto komunikācijai ar mērķa tirgus patērētājiem/ klientiem:
1. Tīmekļa vietnes - uzņēmumi savā tīmekļa vietnē piedāvā visaptverošu informāciju par saviem pakalpojumiem/produktiem un tas ir galvenais kanāls, kur klienti var iegūt nepieciešamo informāciju, neskaidrību gadījumā sazināties ar kādu uzņēmuma personālu un veikt attiecīgo pirkumu.
2. Sociālo tīklu platformas - aktīva dalība sociālajos tīklos, piemēram, Facebook, Twitter, Instagram, kur uzņēmumi dalās ar saviem klientiem ar savām aktualitātēm, akciju un atlaižu piedāvājumiem, jaunumiem, kā arī sniegtu atbildes saviem klientiem neskaidrību gadījumā.
3. Reklāmas un mārketinga kampaņas - regulāras reklāmu un mārketinga kampaņas dažādos mediju kanālos, lai piesaistītu uzņēmumam jaunus klientus un noturētu jau esošos klientus, izmantojot, piemēram, radio, tiešsaistes reklāmas, televīziju, drukātos materiālus.
4. Mobilās lietotnes - piemērā par aviokompānijām - ļauj klientiem veikt rezervācijas, viegli pārvaldīt savus lidojumus, saņemt brīdinājumus par lidojumu stāvokli, izmantot citus pakalpojumus, kas saistīti ar lidojumiem, kā arī izmantot īpašus mobilās lietotnes piedāvājumus. …