Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Patērētāju individuālās atšķirības kā uzvedību determinējošie faktori un to pētīšana mārketingā

     

    Konspekts3 Ekonomika, Psiholoģija

1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:505940
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Patērētāja resursus var iedalīt trīs daļās – ekonomiskie, īslaicīgie un izziņas (spēja apstrādāt un izmantot informāciju).
Cilvēka ekonomiskie resursi ir svarīgi patērētāja uzvedībā. Bieži vien patērētāja ienākumi raksturo tā uzvedību. Viens no patērētāja ekonomiskajiem resursiem ir ienākumi. Daudzi zinātnieki ir pētījuši to, cik daudz no ienākumiem cilvēki patērē ēdienam, cik citiem izdevumiem. Ienākumi ietekmē cilvēka uzvedību tirgū. Tomēr ir svarīgi ņemt vērā arī tādus faktorus, kā nodokļu izmaiņas, izmaiņas ģimenes skaitā un citas problēmas, kas būtiski ietekmē patērētāja ienākumus.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1121772
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties