Ekonomiskie resursi. Viens no šiem resursiem ir ienākums. Bez šaubām ienākuma līmenis atsauksies uz patēriņu. Patēriņu ietekmē cilvēku domas par nākotni. Esošais ienākums nosaka vairāk tādu preču pirkšanu, kas ir ikdienas patēriņa preces. Savukārt, kad runa iet par tādu produktu iegādi kā auto, māja u.tml., patērētājiem svarīgi būt pārliecinātam par saviem nākotnes ienākumiem. Pētot ienākumu līmeni, jāņem vērā ģimenes vai mājsaimniecības ienākumu un ienākumu uz 1 cilvēku. Pastāv zināmas sakarības starp jaunāku un vecāku cilvēku pirkšanas paradumiem; ģimeņu un indivīdu paradumiem. Pastāv grupas, kas zināmā laika periodā vairāk ietaupa, citas maksā vairāk veselībai u.tml.2
Laika resursi. Mārketinga speciālistiem jāanalizē kā patērētājs tērē savu „laika budžetu”. Ja tradicionāli tiek uztverts, ka cilvēks laiku iedala darba laikā un brīvais laikā. Tad šobrīd pastāv arī citas teorijas, kur laiks tiek dalīts sīkākās kategorijās. Brīvā laika pavadīšana saistīta ar dažādām aktivitātēm. Šīs aktivitātes var ietekmēt arī ģimeņu struktūra, individuālie pārstāvji. Pastāv dažādas atšķirības starp dažādām sociālo grupām par brīvā laika pavadīšanas paradumiem. Pastāv arī zināmi paradumi patērētāju uzvedībā, ņemot vērā laika deficītu. Piemēram, ātrās ēdināšanas iestādes, iepirkšanās internetā, pa pastu u.tml., uzturēt mājkalpotāju utt. Mārketinga un reklāmas speciālisti var uzsvērt vai garantēt laika ietaupījumu dažādiem produktiem vai pakalpojumiem.3
…