Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:854445
 
Vērtējums:
Publicēts: 25.02.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ikdienā, iegādājoties preces un izmantojot pakalpojumus, mēs visi esam patērētāji. Tādēļ katram no mums ir svarīgi zināt patērētāja tiesības, lai spētu izvairīties no problēmām iepērkoties, vai arī lai zinātu, kā pareizi rīkoties konflikta gadījumos.

Patērētāja tiesības ir pārkāptas, ja:
iegādājoties preci vai saņemot pakalpojumu, nav ievērota patērētāja izvēles brīvība vai viņa izteiktā vēlme;
nav ievērots līgumslēdzēju pušu – pircēja un pārdevēja vai pakalpojumu sniedzēja, vienlīdzības princips jeb, vienkāršāk sakot, – līguma noteikumi ir netaisnīgi;
nav bijusi nodrošināta iespēja saņemt vispusīgu un pilnīgu informāciju par preci vai pakalpojumu;
patērētājam pārdota nepienācīgas kvalitātes vai nedroša prece vai sniegts nepienācīgas kvalitātes pakalpojums;
samaksa par pirkumu, preces svars vai mērs ir noteikts nepareizi;
līgumsaistības nav pienācīgi izpildītas;
nav dota iespēja izmantot atteikuma tiesības likumā noteiktajos gadījumos. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1182958
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties