Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:487347
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Daudzi jaunie produkti vai pakalpojumi satur atšķirīgus intelektuālā īpašuma veidus. Par nākotni domājošie uzņēmumi saskaras ar problēmu, kā iegūt intelektuālo īpašumu vērtību un to veiksmīgi izmantot uzņēmuma attīstības stratēģijā. Uzņēmumi, kuri velta laiku un resursus sava intelektuālā īpašuma aizsardzībai, var paaugstināt konkurētspēju dažādos veidos. Turklāt uzņēmumi, kuri sistemātiski pārbauda intelektuālā īpašuma jautājumus ar citu uzņēmumu tiesībām pirms intelektuālā īpašuma aizsardzības ieviešanas savā uzņēmumā, var izvairīties no liekas tiesvedības, tādējādi ietaupot laiku un naudu.
Ražotājiem jauno ideju un inovācijas aizsardzība, izmantojot patentus, autortiesības un preču zīmes (“intelektuālais īpašums”) ir svarīga izdzīvošanai. Mazākiem uzņēmumiem ir īpaši svarīgi aizsargāt jaunās idejas un inovāciju, lai uzlabotu savu finansiālo stāvokli un sacenstos ar lielajiem ražotājiem.
MVU arī var gūt labumu no tehnoloģiskās un komerciālās informācijas, kura pieejama patentu un preču zīmju datu bāzēs, lai uzzinātu par pēdējiem sasniegumiem tehnoloģijās, noteiktu nākotnes partnerus un uzzinātu par konkurentu aktivitātēm. Efektīva intelektuālā īpašuma vadība un tās izmantošana jaunu biznesa stratēģiju izstrādāšanā ir nopietns pārbaudījums uzņēmējiem visā pasaulē. Intelektuālā īpašuma aizsardzība palīdz:
• neļaut konkurentiem kopēt vai tieši atdarināt uzņēmuma produktus vai pakalpojumus;
• izvairīties no izšķērdīgām investīcijām pētniecībā un attīstībā, mārketingā;
• izveidot korporatīvo identitāti, izmantojot preču zīmes un zīmola stratēģiju ;
• noslēgt līgumus par licencēm, komercpilnvarojumus un citus uz IĪ balstītus līgumus;
• palielināt uzņēmuma tirgus vērtību;
• piesaistīt riska kapitālu un palielināt finanšu pieejamību ;
• iegūt pieeju jauniem tirgiem. 1

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1136578
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties