Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:707265
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

MĀCĪBU TEORĒTISKĀ DIDAKTIKA
(„Hamburgas modelis” Volfgangs Šulcs)

Šī modeļa centrālais nosacījums ir tas, ka audzināšana tiek uztverta kā „dialogs starp potenciāliem darboties spējīgiem subjektiem..., nevis kā mācību un audzināšanas objekta pakļaušana skolotāja un audzinātāja gribai” [263].
Šulcs aktīvi iestājas par skolēnu interešu iekļaušanu vispārīgos mācību mērķos. Trīs svarīgākie jēdzieni ir kompetence, autonomija un solidaritāte. Šiem mērķiem atbilst trīs tematiskie novirzieni, jeb pieredzes jomas: lietišķā, emocionālā un sociālā pieredze [263].
Didaktiskā modeļa centrā atrodas didaktiskās darbības struktūra, kuras jautājumi ir :
Kas jāmācās un jāmāca?(mācību mērķi un nolūki)
Kas kaut ko mācās vai māca?
Kādā veidā vislabāk sasniegt dotajā situācijā un auditorijā izvirzītos mērķus – ar kādiem variabliem līdzekļiem (piemēram, metodes, mediji, skolas organizētie palīglīdzekļi)?
Kā noteikt, vai mācību process bijis sekmīgs, t. i., sekmju kontrole.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1312509
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties