Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:102849
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Kevins Hogans (2006)
1) Radiet nepieciešamību- Šāda veida pārliecināšanas tiek tēmēta uz cilvēka pamatvajadzībām patvērumu, mīlestību, pašcieņu un pašrealizācijai.
2) Balstieties uz slēptajām vēlmēm- Vēl viena ļoti pārliecinoša metode aicina uz nepieciešamību, lai būtu populārs, prestižs vai līdzīgs citiem. Televīzijas reklāmas nodrošina daudzus piemērs šāda veida pārliecināšanai, kur skatītāji tiek mudināti iegādāties preces, lai viņš neatšķirtos no visiem pārējiem, vai būtu īpašāks, kā visi pārējie.
3) Izmanto jau „pielādētus” vārdus- izmanto frāzes, kas dziļi iespaido cilvēku- jauna un uzlabota, dabīga, ērta utt.
4) Ielieciet kaut ko savu- nestāstiet par lietu bez uzskates materiāla.
5) Radiet ietvaru, ka Jūsu produkts ir lieta, kas viņiem jau pieder- dodiet piemēru, ko viņš no tā iegūs, pozitīvos aspektus.
• Iesaistiet atpūtu, relaksācijas procesu;
• Ģimenes faktoru;
• Draugu faktoru;
• Nodrošinājuma faktoru.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1328382
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties