1) SIA „TELE 2” reklāma
Šī gada sākumā Tele 2 izplatīja reklāmu, kurā izskanēja sekojošs paziņojums: „VISAS sarunas, neatkarīgi no operatora un diennakts laika, tikai 7,7 santīmi minūtē!” Tele 2 ar šo reklāmas paziņojumu pārkāpj Reklāmas likuma (turpmāk tekstā R.L. ) III. nodaļas 8.panta 1.punktu, jo reklāma ir maldinoša. Patiesībā šāds tarifs tiek piedāvāts sarunām tikai ar TELE2, LMT, Lattelekom un Amigo operatoriem. Bet zvaniem uz pārējiem sakaru tīkliem tarifs ir 18,8s /min.
2) SIA Procter & Gamble Latvia reklāma
HEad &Shoulder pretblaugnu šampūna reklāmā uz jautājumu :”Kāpēc Head&Sholder šampūns ir pret blaugznu šampūns numur viens visā pasaulē?”, skan atbilde: „Tāpēc, ka tas 100% likvidē blaugznas uz visiem laikiem”. Turklāt titros parādās teksts – 100% likvidē blaugznas. Ar šo reklāmu SIA Procter & Gamble Latvia pārkāpj R.L. III nodaļas 8.panta 1.punktu par maldinošas reklāmas aizliegumu. Šajā reklāmā tiek garantēts, ka šampūns likvidēs visas blaugznas uz visiem laikiem, bet reāli tā nav patiesība.
3) SIA „TELE 2” reklāma
Tele 2 reklāmā Zelta zivtiņai izskanēja teksts :”Ar bitēm nekad neko nevar zināt!” Neilgi pirms šī reklāma parādījās masu mēdijos mobilo sakaru tirgū ienāca jauns operators ar nosaukumu BITE. Līdz ar to šāds teksts TELE 2 reklāmā ir R.L. II.nodaļas 4.panta 5.punkta pārkāpums - konkurentu firmas darbības noniecināšana.
…