Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:805686
 
Vērtējums:
Publicēts: 12.04.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

There are many important strains for social worker like confidentiality, genuineness and many others. Today I will tell you about empathy, optimism and humor. Also about worker safety and dealing with violent clients.
At first about empathy…
Empathy is defined in year 1969 by Hogan as the intellectual or imaginative apprehension of another’s condition or state of mind. It is the ability to understand another’s point of view. It involves a willingness to put oneself in another’s place. It involves a worker responding in an understanding manner to comments made by client. There important is eye contact.
More empathic workers seem to do no better with their clients than less empathic workers. On the other hand, empathy is valuable skill.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties