Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:787852
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.06.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Pārdošanas vadība    3
1.1.  Tirdzniecība    3
1.2.  Pārdošana    4
1.3.  Mārketings un tirdzniecība uzņēmuma struktūrā    4
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    6
Darba fragmentsAizvērt

Mārketingu var izšķirt arī kā sociālu darbību un vadības darbību, līdz ar to var atšķirties arī mārketinga definīcijas. Mārketings kā sociāla darbība ir virzīts uz cilvēku vēlmju, vajadzību un pieprasījuma apmierināšanu ar preču un pakalpojumu izstrādes un maiņas palīdzību. Savukārt mārketings kā vadības darbība ietver mērķtirgus noteikšanu, pircēju piesaistīšanas, apkalpošanas un noturēšanas nodrošinājumu, izstrādājot, izplatot un virzot preces un pakalpojumus ar noteiktu vērtību mērķtirgū (Praude, 2013, 533).
Kaut arī mārketinga funkcijas ietekme atsevišķās uzņēmuma nodaļās palielinās, tas reti kļūst par vadošo spēku uzņēmuma līmenī. Ir, protams, izņēmumi: „Citigroup”, „Coca-Cola”, „General Electric”, „IBM”, „Microsoft”. Visos iepriekšminētajos uzņēmumos vadībā ir arī mārketinga speciālists. Mārketinga funkcija vairāk ir piemērota, lai vadītu uzņēmuma stratēģiju lielos patēriņa preču uzņēmumos, piemēram, „General Mills”, „Craft” un „Procter & Gamble”. Tomēr pat tad mārketinga nodaļu samazinās daudz vairāk tās, nevis pārdošanas nodaļas darbinieku skaitu (Kotlers, 2008, 171).
Pēc autores domām, mārketingam un tirdzniecībai uzņēmuma struktūrā ir būtiska loma un tām savā starpā ir jāstrādā saskaņoti. Mūsdienās mārketings uzņēmumā nav tikai reklāma vai īpašas akcijas piedāvātajam produktam vai pakalpojumam, kas var tikt saistīts ar konkurenci tirgū, patērētāju uzskatu maiņu un īpaši pēdējā laikā arī ar tehnoloģiju attīstību un to piedāvātajām iespējām attiecībā uz komunikāciju ar uzņēmuma klientiem.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties