Deleģēšana tiek balstīta uz uzdošanu jeb uzdevuma sniegšanu darbiniekam, pilnvarošanu, darbinieku pilnvarojot veikt konkrēto uzdevumu, kā arī uzticēšanos, kas ir visas deleģēšanas pamatā. Jāņem vērā, ka deleģēšanas mērķi nav atbrīvot vadītāju no garlaicīgu un nepatīkamu darbu veikšanas, kā arī pārslogot darbiniekus, deleģēšana palīdz veikt pārdošanas darbu efektīvi. Darbi, kurus vadītājam jādara pašam un to nedrīkst darīt neviens cits ir tādi kā pārdošanas speciālistu pieņemšana un atlaišana, darbinieku novērtēšana, atalgošana un kontrole, kā arī komandas dalībnieku motivēšana un iedvesmošana. Pie apstākļiem vadītājs var deleģēt darbiniekus tādiem darbiem kā darbinieku apmācību veikšana, budžeta sastādīšana, projektu izstrāde. Darbi, kurus vadītājam jādeleģē ir projektu detalizēta izstrāde, specifisku dokumentu sastādīšana, klientu „apciemošana”, klientu apkalpošana, kā arī darbus kurus var izpildīt bez vadītāja klātbūtnes, savukārt darbi, kurus vadītājam ir obligāti jādeleģē ir pieņemto lēmumu izpildīšana, atbildēšana uz telefona zvaniem un tehnikas labošana.
Pastāv problēmu un rezultātu rāmis, problēmu rāmi vajag pārdošanā izskaust, jo tas traucē saskatīt iespējas, bet meklē problēmas cēloņus, tieši tāpēc ir jāattīsta iespēju rāmis, tādejādi meklējot ceļus, kas palīdzēs sasnieg mērķus. Ļoti svarīgi ir pievērst uzmanību kā komanda risina problēmas un kādas metodes tā izmanto, jo ne vienmēr problēmas risināšanai tiek meklēti risinājumi, bet gan to cēlonis.
…