Coca-Cola ir globāls dzērienu zīmols, kura pārdošanas piltuve aptver vairākus posmus, sākot no zīmola atpazīstamības līdz produkta iegādei un pat ilgtermiņa lojalitātei. Coca-Cola pārsvarā izmanto plaša mēroga reklāmas kampaņas, sadarbību ar mazumtirdzniecības ķēdēm un digitālo mārketingu, lai veicinātu pirkumus.
Coca-Cola pārdošanas piltuves posmi
1. Zīmola atpazīstamība (Awareness)
Šajā posmā Coca-Cola veicina zīmola atpazīstamību, izmantojot reklāmas televīzijā, internetā, sociālajos tīklos, kā arī sponsorējot pasākumus un sadarbojoties ar populārām personībām. Mērķis ir nodrošināt, ka Coca-Cola vārds kļūst pazīstams un tiek atpazīts patērētāju vidū.
o Potenciālais sasniegtais cilvēku skaits (mērķauditorija): 10 miljoni
o Konversijas rādītājs uz nākamo posmu: 20%
o Rezultāts: 2 miljoni cilvēku, kuri atzīst, ka ir ieinteresēti Coca-Cola.
…