Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:281695
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.12.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
Darba fragmentsAizvērt

Coca-Cola ir globāls dzērienu zīmols, kura pārdošanas piltuve aptver vairākus posmus, sākot no zīmola atpazīstamības līdz produkta iegādei un pat ilgtermiņa lojalitātei. Coca-Cola pārsvarā izmanto plaša mēroga reklāmas kampaņas, sadarbību ar mazumtirdzniecības ķēdēm un digitālo mārketingu, lai veicinātu pirkumus.
Coca-Cola pārdošanas piltuves posmi
1. Zīmola atpazīstamība (Awareness)
Šajā posmā Coca-Cola veicina zīmola atpazīstamību, izmantojot reklāmas televīzijā, internetā, sociālajos tīklos, kā arī sponsorējot pasākumus un sadarbojoties ar populārām personībām. Mērķis ir nodrošināt, ka Coca-Cola vārds kļūst pazīstams un tiek atpazīts patērētāju vidū.
o Potenciālais sasniegtais cilvēku skaits (mērķauditorija): 10 miljoni
o Konversijas rādītājs uz nākamo posmu: 20%
o Rezultāts: 2 miljoni cilvēku, kuri atzīst, ka ir ieinteresēti Coca-Cola.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1404840
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties