Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:307675
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.04.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
Darba fragmentsAizvērt

Klientu apmierinātība sastāv no šādām trim galvenajām sastāvdaļām: emocionāla reakcija uz uztverto pakalpojuma kvalitāti, racionāls šī pakalpojuma kvalitātes novērtējums, pamatojoties uz pieredzi un salīdzinājumu, un tā rezultātā iegūtā novērtējuma konsolidācija patērētāja pieredzē.
Līdz šim nav universālas sistēmas iedzīvotāju apmierinātības novērtēšanai, kā arī ieteikumi tās ieviešanai. Tomēr ir uzkrāta pieredze, novērtējot klientu apmierinātību, izmantojot CSI (Customer Satisfaction Index) rādītāju. Metodiku patērētāju apmierinātības indeksa aprēķināšanai 1989. gadā izstrādāja Stokholmas Ekonomikas augstskolas speciālisti. To var izmantot, lai aprēķinātu cenas, kvalitātes, pieejamības un citu faktoru, kas ietekmē patērētāju lojalitāti, vērtību un attiecību.
Salīdzināsim vairākas metodes klientu apmierinātības novērtēšanai attiecībā uz to, kā tiek veidoti apmierinātības rādītāji. Viens no tiem - izteikta klientu neapmierinātības analīze nav sistemātisks veids, kā novērtēt apmierinātību, bet ļauj iegūt vispārīgas idejas par sniegto pakalpojumu. (Носов, 2014)
Ž.Ž. Lambens aprakstīja apmierinātības / neapmierinātības matricu, kas ir daudzfaktoru attiecību modelis. Pirmajā posmā tiek novērtēta integrālās apmierinātības pakāpe ar produktu, piegādātāju utt., Pēc tam tiek novērtēta katra īpašība un tā nozīme. Šiem trim mērījumiem tiek izmantota 10 ballu skala, kurai tiek pievienota opcija “nezinu”. (Ламбен, 1996)
Vēl viena klientu apmierinātības novērtēšanas metode ir N.Kano metode, kas mūsdienu apstākļos tiek izmantota stratēģiskajā mārketingā, it īpaši, lai risinātu klientu apmierinātības un lojalitātes nodrošināšanas problēmas. Metode ietver pašreizējo vai potenciālo produkta īpašību saraksta izveidošanu vai pakalpojumi. Šāds saraksts tiek veidots, pamatojoties uz patērētāju aptaujām vai fokusa grupu diskusijām. (Kano, 1984)

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties