Īpaši uz patēriņu ir orientējusies ASV sabiedrība, kur 70% no IKP sastāda privātais patēriņš (Vācijā 59%, Latvijā 64,5% 2008. gadā). Amerika ir tā valsts, kuru jau paaudzēm ilgi rotā kilometriem garās iepirkšanās ielas, milzīgi tirdzniecības centri un agresīva reklāma. Kā viens no agresīvas reklāmas piemēriem ir tā saucamie billboard, kas Amerikas lielpilsētās ir ļoti izplatīti. Lieli, stacionāri reklāmas stendi rotā ēku sienas pilsētās, bet laukos - pakalnus gar galvenajiem autoceļiem. Daudzi tos uzskata par vides piesārņojumu un nevēlamu ikvienam piederošās publiskās telpas komercializāciju. Citus bieži vien jautrie ziņojumi uz lielajiem ekrāniem izklaidē. Vecie, līmētie plakāti drīz vien kļūs par pagātni. Tos pakāpeniski aizvieto kustīgo attēlu sērijas uz milzīgiem, tīklā saslēgtiem digitāliem ekrāniem, ko vada centrālais dators. Piemēram, reklāmas metro (un arī piepilsētas vilcienos vai taksometros) var mainīties gan reizi 14 dienās, gan ik pēc 15 sekundēm.
Krievijā ļoti liela nozīme ir sociālajiem tīkliem, tādēļ arī mārketinga speciālistiem ieteicams pievērst tiem pastiprinātu uzmanību. Portāls kontakti.ru ir vienlīdzīgs amerikāņu portālam facebook.com un pat dažās jomās to apsteidz. Šīs portāls ir izdevīgs uzņēmumiem, tajā ir iespējams izveidot savu lapu un tādējādi ziņot auditorijai par jaunumiem, akcijām un tamlīdzīgi. Ja tiek aptverta ļoti liela auditorija, ir daudz dažāda veida preces un pakalpojumi, tad uz doto brīdi SNG teritorijā nav efektīvāka mārketinga instrumenta kā konteksta reklāma portālā kontakti.ru, jo kontakti.ru datu bāzē var atrast plašu informāciju par portāla lietotājiem, viņu datus, ko var izmantot integrētajās reklāmās. Ja ir nepieciešams aptvert šaurāku mērķauditoriju, tad ieteicams izmantot mail.ru mājaslapu un tajā izvietot reklāmu. Uz auditoriju, kas vecāka par 30 gadiem vislabāk darbojas portālā odnoklasniki.ru izvietotā reklāma.
…