Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:732136
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Savā darbā es aplūkošu trīs dažādu izdomātu organziciju misijas, kā arī to stratēģiskos, taktiskos un operatīvos mērķus. Pirmā organizācija, kurai tiks definēta stratēgija ir skaistumkopšanas salons. Šīs organizācijas misija ir sniegt cilvēkiem kvalitatīvus un profesionālus skaistumkopšanas pakalpojumus.

Skaistumkopšanas salons
Kā pirmo no mērķiem minēšu operatīvo, jo tas ir jārealizē visīsākajā laika posmā. Operatīvais mērķis – veikt mēnesi garu reklāmas kampaņu sieviešu žurnālos piedāvājot atlaides, tādejādi piesaistot potenciālos klientus. Salona darbības sākumā, bez reklāmas, daudz cilvēki nezinās par salonu, savukārt veicot reklāmas kampaņu ar dažādiem lieliskiem piedāvājumiem (atlaides, solārija katra 6.reize par brīvu u.c.) būs iespējams piesaistīt klientus. Galvenais iegūt pirmo klientu patīkamu atpūtu salonā un lielisku rezultātu viņu izskatā. Tādēļ, nākamā reklāma būs mūsu klienti, apzināti vai neapzināti iesakot to citiem. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties