Metodes nosaukums: Grupas foto skati (Group Photo Views)
Metodes autori: Nicoline Jacoby Petersen & Sille Ostergaard (2002). Avots – www.cbs.dk (Copenhagen Business School)
Metodes mērķis: izmantot fotogrāfijas kā instrumentu, lai veicinātu respondentus diskutēt par noteiktu jautājumu, tādā veidā izpētot kādu jomu organizācijā.
Fotogrāfiju izmatošana ir relatīvi jauna metode un ir tikusi izmantota diezgan reti. “Organizācijas fotogrāfijas” ir plašs jēdzies, kas pārklāj dažādas metodes – analizējot un interpretējot fotogrāfijas, kuras ir izdarījis pētnieks, kuras ir izdarījis pats respondents un /vai intervējot respondentu par tām.
Organizācijas fotogrāfijām ir divi mērķi:
Fotogrāfiju izmantošana kā pētījuma dati paši par sevi (kad fotogrāfijas ir dati);…