Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:683454
 
Vērtējums:
Publicēts: 13.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

NOVĒROŠANA – viena no izplatītākajām un senākajām empīriskajām metodēm, ko izmanto pedagoģiskās pieredzes izpētē. Novērošana ir pētāmo parādību speciāli organizēta uztvere. Lai ar tās palīdzību iegūtu objektīvus rezultātus, jāprot atlasīt būtisko, raksturīgāko, saskatīt vispārīgo un konkrēto.
Atkarībā no pētīšanas uzdevuma, iespējams veikt:
1)vispārīgu novērošanu;
2)atsevišķu rādītāju novērošanu.
Pirms novērošanas metodes izmantošanas, jāizvirza mērķis un jāsastāda plāns. Piemēram, mērķis – izpētīt skolēna N. personības īpatnības un pēc dotās raksturojuma shēmas sastādīt sīku skolēna psiholoģiski pedagoģisko raksturojumu; plāns – novērot skolēnu N. mācību darbā (konkretizēt, kuru priekšmetu stundās veiks novērojumus) un konstatēt:
a) sekmes,
b) attieksmi pret mācībām,
c) spējas mācīties,
d) mācīšanās motīvus,
e) prasmi mācīties,
f) valodas attīstību,
g) intereses un spējas,
h) temperamentu,
i) disciplinētību,
j) attieksmi pret skolotāju.
Novērošanas rezultātus fiksē protokolā, norādot datumu un vērošanas laiku. Secinājumus izdara uz vairāku protokolu pamata.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties