Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:817481
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.10.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un ieteikumi
1. Darbiniekam piemīt pozitīva attieksme pret klientu un darbu kuru viņš veic.
2. Darbinieks ir ļoti zinošs profesionālajā jomā, pārzina piedāvātos produktus.
3. Sarunā ar klientu jālieto mazāk žargonvārdu, jo klienti nespēj tos visus saprast.
4. Jātrenē raporta prasme, lai spētu pielāgoties klienta runas ātrumam. Jo klients runāja lēni, mierīgi, bet darbinieks ātri un sasteigti, radot klientā nemieru un sajūtu, ka darbinieks kaut kur steidzas un grib ātrāk beigt sarunu.
5. Pilnveidot pārdošanas prasmes. Pat ja vēlamais produkts nav pieejams, piedāvāt klientiem alternatīvas.
6. Darbinieka vizuālais tēls neatbilst uzņēmuma prasībām. Veikt pārrunas un atgādināt par prasībām.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1388359
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties