Secinājumi
Šī darba uzdevums bija noskaidrot studentu skaita samazināšanos kafejnīcā. Tā kā cēloņu skaits bija 8, tad vērtēšanas punktu sistēma bija robežās no 1 lidz 8 punktiem. Visbūtiskākais cēlonis tika atzīmēts ar 1 punktu skaitu, taču vismazāk būtiskākais ar 8 punktiem. Būtiskuma novērtējums nedrīkstēja atkārtoties un būt vienāds.
Pēc iegūto datu apkopošanas un apstrādes secinu, ka visbūtiskākais cēlonis ir ar kopējo punktu skaitu 14, šis ir cēlonis - Ēdiena kvalitāte. Otrs būtiskākais cēlonis, ar punktu skaitu 17, ir Cenas atbilstība. Varu secināt, ka visbūtiskākos cēloņus rada iekšējie kafejnīcas faktori. Pēc tam tiksi seko cēlonis – Rinda, kas ir ar 51 kopējo punktu skaitu. Un pēdējais, vizmazāk būtiskākais cēlonis - Nodarbību grafiks ar 54 kopējo punktu skaitu. Šie abi pēdējie cēloņi ir ārējais faktors, tāpēc kafejnīcā vajadzētu mainīt gan cenu, gan ēdiena kvalitāti, jo pēc ši darba izpildes var tikai saprast, ka tas ir visbūtiskākais kāpēc samazinās kafejnīcas apmeklētāju skaits.
…