Konkursi, totalizatori, loterijas un spēles ir pasākumi, kuri dod iespēju pircējam vinnēt kādu balvu. Konkursi un totalizatori noieta stimulēšanas pasākumos iesaista pašus patērētājus, panākot viņu dalību šajos pasākumos, kuros tiek pārbaudīta patērētāju veiksme vai prasmes. Šiem veicināšanas līdzekļiem ir daudz priekšrocību, ieskaitot to spēju panākt augstu patērētāju iesaistīšanās pakāpi ražotāja reklāmas un merčendaizinga procesā. Papildus tam, konkursi un totalizatori var palīdzēt gūt atbalstu no tālākpārdevējiem un bieži vien piešķirt papildus interesi produkta vai reklāmas tēmai.9
Citi noieta stimulēšanas veidi, kas orientēti uz pircējiem, ir sekojoši. Izmaksu kompensēšana ir naudas atdošana pēc pirkuma, lai daļēji kompensētu pirkuma izmaksas. Lai kompensāciju saņemtu, pircējam jānosūta preces ražotājam pirkuma čeks un tas nosūtīs pircējam atpakaļ atrunātu naudas summu. Ja šo metodi izmanto vairākas konkurējošās kompānijas vienlaicīgi, tad paņēmiena efektivitāte netiek sasniegta. Sainis ar precēm par izdevīgām cenām ir ietaupījuma piedāvājums pircējam, salīdzinot ar preces parasto cenu. Šis paņēmiens ir efektīvs, lai stimulētu preču pārdošanu īsā laikā. Īpaša reklāma ir dažādu preču izmantošana produkta markas propagandai (zīmuļi, kalendāri, krūzītes u.c.). Atalgojums pastāvīgajiem klientiem ir stimulēšanas paņēmienu kopums ar nolūku piesaistīt klientu konkrētam produkta zīmolam, uzņēmumam, darbiniekiem (piemēram, Narvesen sertifikāti, kuros jāielīmē uzlīmes, lai pēc tam varētu saņemt kādu preci ar atlaidi). Preču propaganda tirdzniecībā ir preču demonstrēšana un ekspozīcija tieši preču pārdošanas vietās.10
…