I .Zemes apstrādāšana un nepieciešamie darba rīki.
a)Aršana ( arkls, spīļarkls)
b)kultivēšana
c)ecēšana ( ecēšas)
Attīstības jomas:
1.Emocionālā (Jūtas, emocijas, griba.)
Veidot bērnā priekšstatus kāda ir zemes apstrādāšanas darba kārtība un kāds darbs tas ir pēc grūtības pakāpes, lai bērns maizi cienītu.
Kopā skandē un iemācās pāris tautasdziesmas par darbu tīrumā, zemes apstrādes procesā.2.Kreatīvā ( mākslinieciskā un radoši pārveidojošā darbība)
Zīmē, veido tēmas ietvaros.
3.Kognitīvā ( Priekšstati, zināšanas)
Cenšas atminēt mīklas. Piemēram:
Uz egles lins,
Uz lina ozols. – sprigulis.
Ņem mani rokā,
Liec man dancot:
Tev būs sviedri,
Man ne. – Ar spriguļiem kuļ.…