Apjēgšanas fāze
Skolotāja uzdod jautājumu - Kas ir jādara ar atkritumiem?
Skolotāja ir sagatavojusi daudz un dažādu veidu atkritumus, sadalījusi tos 5 maisiņos. Skolotāja pasauc 5 bērnus pie atkritumu spainīšiem, iedod katram pa vienam atkritumu maisiņam un lūdz bērnu precīzi sašķirot atkritumus attiecīgajos spainīšos. Skolotāja kopā ar pārējiem bērniem vēro un komentē, vai bērni pareizi šķiro.
Skolotāja aicina bērnus izteikt savas domas, kādi vēl varētu būt atkritumi.
Skolotāja uzdod jautājumus – Kam kaitē atkritumi?
Skolotāja pārrunā ar bērniem, ka atkritumi ir jāšķiro, lai saudzētu dabu.
Aicina lasīt tekstu mācību grāmatā.
Pēc izlasīšanas pārrunā jauno informāciju.
…