Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:586674
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mūzikas pedagoģija ir cilvēku darbības joma, kurai, kā rāda pats nosaukums, ir divas puses: mūzika un pedagoģija. Jautājums – kādās attiecībās ir šīs divas puses.
Praksē ir bijuši gadījumi, kad audzinātāja ar muzikālo izglītību (piem., pianiste) ļoti labā līmenī spēlē bērniem priekšā dažādus skaņdarbus. Bērni, protams, dara, kas kuram ienāk prātā. Šajā situācijā audzinātājas uzdevums tomēr ir ne tikai muzicēt, bet arī atrast paņēmienus, kā bērnus piesaistīt mūzikai, kā iemācīt klausīties un uztvert mūziku. Bez šaubām, audzinātājai ir jābūt ar muzikālo izglītību un jāprot labi un aizrautīgi muzicēt, bet šajā gadījumā pirmajā vietā izvirzās pedagoģiskās prasmes piesaistīt bērnu mūzikai.
Izmantojot zinātniskās metodes, un pieņemot, ka izpētes priekšmets ir mūzikas pedagoģija un tās sastāvdaļa ir mākslinieciskā darbība un mākslinieciskais process, varam izvirzīt hipotēzi, ka
mūzikas pedagoģija ir patstāvīgs cilvēku darbības veids, patstāvīga zinātne, kurā kā sastāvdaļas ietilpst gan mūzikas zinātnes, gan pedagoģijas zinātnes un prakses elementi. …

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties