Mūzikas darbības veidi, to raksturojums.
1.Mācī dziedāt (tautas dz.), rotaļas un dejas
attīsta skolēnu emocionālo sfēru,
veicina radošo pašizpausmi.
2.Skolēni piedaļās svētkos un ārpus tās
attīsta spēju pašapliecināties,
veicina radōšo iztēli,
tiek ietekmēta cilvēka psihe- jūtas, domas, prats, griba, apziņa, pašapziņa,
iespēja spēlēt instrumentus, sacerēt dziesmas, improvizēt, izpildīt mūzikas ritmu kustībā.
3.Sadarbība ar mūzikas pedagogiem, kuri aktīvi darbojas mūzikas jomā vai komponistiem (Balodis, Rijnieks).
motivācija uzaicināt ciemos dziesmu autorus un veidot radošu sadarbību,
skolēni iemācās jaunas dziesmas ārpus programmas, jo skolēniem ir tieksme izzinat jaunradi.
4.Viens no mūzikas darbības veidiem ir arī metodes, iemaņas un prasmes, ko skolotājs izmanto darbā ar skolēniem
paņēmiemu daudzveidība rada skolēnos interesi par mūziku, paaugstina emocijas un intelektuālo līmeni,
metodiskās pieredzes kursi, semināri, konferences, koncerti, stundu hospitācija.…