Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:210262
 
Vērtējums:
Publicēts: 01.09.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Tīkla kompānijas krīzi pārdzīvo daudz mierīgāk, nekā standarta bizness. Krīzes periodā pat ir novērojama pastiprināta interese pret tīkla biznesu- cilvēki cenšas nopelnīt, neesot pārliecināti par to, vai viņu darbavieta ir droša un pastāvīga.
Tīkla mārketings ļauj cilvēkam pašam izvēlēties izaugsmes tempu, darba grafiku, kā arī biznesa partnerus. Izplatītājs iesaistās tīklā kā partneris, tādā veidā izbēgot no pakļautā stāvokļa. Liela daļa uzņēmumu veic dažādas apmācības izplatītājiem, tādā veidā arī veicinot indivīda attīstību.
Tīkla kompāniju darbinieki regulāri saņem sava darba rezultātu atspoguļojumu. Personīgās statistiskas uzlabojumi noved pie atalgojuma palielināšanās. Tas noved arī pie visas kompānijas ienākumu palielināšanās. Tāpēc tīkla mārketingā parasti ir vērojama savstarpēja sadarbība un palīdzība. Uzņēmumi regulāri organizē tikšanās, kurās apsveic savus izplatītājus, kuri ir sasnieguši noteiktu līmeni.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1340737
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties