Uzņēmums.
• „Uzņēmums pastāv jau ļoti sen un ir gājis cauri dažādiem dzīves posmiem un laikmetiem!” – Elita Mīlgrāve
• 3 vārdos šo uzņēmumu ir neiespējami raksturot, bet „MicRec” raksturīgākais ir mūzika, ieraksti, menedžments.
• Uzņēmuma mērķis ir popularizēt „MicRec” pasaulē, ārvalstu lokalizēšana.
• Pamatā šis uzņēmums nodarbojas ar latviešu mūzikas mākslinieku popularizēšanu, to mūzikas albumu izdošanu.
• Interesants darbs „Mikrofona ierakstos” ir pirmajā vietā, atalgojums nav īpaši svarīgs, ja cilvēks var darīt to, kas viņam patīk.
• „Mūzika vienmēr būs vajadzīga, tādēļ arī „MicRec” pastāv!” – Elita Mīlgrāve.
Mani personīgie secinājumi.
Ņemot vērā uzņēmuma ilgo darbošanās laiku, uzskatu, ka tas ir veiksmīgi ticis ar savu uzdevumu galā. Mūzika mūsdienās ir ļoti izplatīta arī visā pasaulē, tādēļ es priecājos, ka ar to kāds tik nopietni nodarbojas arī Latvijā. „MicRec” ir pasaulē ‘’laidis’’ daudzus nu jau samērā pazīstamus izpildītājus, piemēram, grupu „Prāta Vētra”, kuras ārzemju nosaukums ir „Brainstorm”, vai jauno izpildītāju Dj Ella.…