Bodrijārs savā raksturīgajā manierē apraksta mūsdienu vēstījumu jēgas zudumu medijos. Tas atklājas gan drukātajos, gan elektroniskajos medijos un pat vienkāršos tekstos. Informācija rada jēgu, tai nav nekāda sakara ar nozīmi un starp šiem jēdzieniem ir noteikta un nepieciešama korelācija, atkarībā no tā, vai informācija iznīcina vai neitralizē jēgu.
Bodrijārs apraksta imploziju – absorbāciju, kas nozīmē mediju lomas izzušanu, jo zūd šīs lomas jēga, izpildījums un atbalsts. Autors apgalvo, ka pašlaik interesantākais publicitātes aspekts ir tās izzušana – tā iznīkst kā specifiska joma un tā vairs nav komunikācijas līdzeklis vai informācijas līdzeklis. Medijam kļūstot pašam par savu vēstījumu tas pārklājas ar sociālo, kura vēsturiskās prasības uzsūc sociālais pieprasījums. To, ko pieprasa sabiedrība kļūst par noteicošo veidojot ziņojumu. Turklāt uzticība jebkura vēstījuma ticamībai kļūst arvien mazāka. Reti kad izdodas atrast mediju ar ticamu un dziļu jēgu. Bieži vien tā atbilst prasībām, kas pret tādu masu patēriņa preci kā teksts nav attīstītas. …