Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:982851
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

„Lodes teorija” ir pirmā no masu komunikācijas efektu koncepcijām. Tā tiek saukta arī par „šļirces teoriju” un šis zīmīgi naivais un vienkāršotais skatījums paredz spēcīgus un vairāk vai mazāk universālus masu komunikācijas efektu ziņojumus uz visiem auditorijas locekļiem.
Ierobežoto efektu modelis
Dažas no atbildēm, ko pētījumi sasniedz šajā masu komunikācijas skatījumā ir tādas, ka tai ir pavisam nelieli efekti, masu komunikācija ir efektīva informācijas nodošanā, nevis attieksmju mainīšanā.
Šis ierobežoto efektu modelis labi tiek formulēts Joseph Klapper grāmatā The effects of Mass Communication, kurā viņš piedāvā vairākus masu komunikācijas efektus. Piemēram, masu komunikācija parasti netiek veidota kā nepieciešams un pietiekošs publikas efektu cēlonis.
Šī pozīcija, ka masu komunikācijas efekti ir ierobežoti reizēm tiek attiecināti arī kā „minimālo rezultātu likums”. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties