Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:682744
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Latvijā un Baltijā ar mediju auditorijas pētniecību nodarbojas TNS BMF un TNS Baltijas Datu names. TNS – Tavs neredzamais sabiedrotais - veic mediju, mārketinga un sociālos pētījumus, kā arī piedāvā arī kompleksās kompāniju komunikāciju monitoringa risinājumus. Piemēram, TNS ir dati, ka aptuveni gada laikā (periodā no 04.08.2003 līdz 17.10.2004) radio auditoriju pētījuma ietvaros radio klausīšanās ieradumus dienasgrāmatās atzīmējuši 10 361 respondents - Latvijas pastāvīgie iedzīvotāji vecumā no 12 līdz 74 gadiem.
Saskaņā ar pētījuma rezultātiem šajā periodā radio klausītāju skaits ir pakāpeniski pieaudzis. Salīdzinot 2003. gada un 2004. gada rudens periodus kopējais klausītāju skaits ir pakāpeniski pieaudzis no 81 % līdz 86 %. Darba dienās radio klausītāju skaits ir pieaudzis no 79 % līdz 85 %, bet brīvdienās nav būtiski mainījies.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1145572
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties