Nākamajā uzdevumā Cipariņš izdala katrai grupai pa vienai kartona lapai un daudz, dažādu krāsu un formu izgrieztu mazu figūriņu(ovāli, apļi, kvadrāti, rombi, taisnstūri), līme.
Cipariņš: Es tik ļoti skumstu pēc pavasara. Tā, kā man šodien ir dzimšanas diena jūs varētu mani iepriecināt ar vel vienu dāvanu. Es gribu, lai jūs man uztaisat skaistu kolāžu no šīm figūriņām ar nosaukumu „Cipariņš pavasarī”.
Bērni darbojas pa grupām. Kad darbiņi gatavi, tad katra grupa parāda savu darbiņu pārējiem un nedaudz pastāsta, kas tur ir attēlots. Rūķīši par skaisto darbu, katram bērnam uzdāvina pa vienai uzlīmītei. Arī šie bērnu grupu darbi ir pievienoti izstādei. Cipariņš ļoti priecājas.
Cipariņš: Bērni, vai jūs zināt kādu dziesmiņu, kurā ir pieminēts kāds cipariņš? Zināt,tad dziedam kopā. Un tagad es gribu, lai mēs kopā nodziedam manu mīļāko dziesmiņu. Man tā ir mīļa tāpēc, ka man šodien paliek pilni desmit gadi. Pirkstiņrotaļa „Desmit mazi pirkstiņi”.
Cipariņš pateicas bērniem par atsaucību un pacienā viņus ar dzimšanas dienas cepumiem, kurus ir izcepuši mazie rūķīši ciparu formā. Pēcpusdienas noslēgumā rūķīši izdala bērniem vēl mazās uzlīmītes, tā, lai būtu katram bērnam pa vairākām uzlīmītēm, lai neviens nejūtas apbižots. Cipariņš katram bērnam uzdavina atzinības rakstu par piedalīšanos matemātikas pēcpusdienā.
…