Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:888305
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.10.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

2013. gada 21. novembra materiāls/ A necessary Disenchantment
Šajā video Niks Koldrijs izvērtē/analizē digitālā laikmeta mītus par sociālo mediju platformām un “Big Data” jeb lielo datu vērtību. Viņš veido apgalvojumu par to kā gan būtu jāskatās uz medijiem un sabiedrību, kas lieto medijus. Cilvēki ir tendēti atrast nozīmes simboliem, jo mediji veido kopīgu telpu. Sociālo portālu gadījumā tie veido virtuālo telpu, arī virtuālās kopienas. Mītus par sociālajiem medijiem un to telpu veidojam ne jau domājot, bet gan ikdienā izmantojot medijus.
Koldrijs iznes trīs mītu idejas. Pirmā mītu ideja ir mediju centrs, tad seko otrais mīts par mūsu ikdienas praksi. Un trešais ir “Big Data” jeb lielie dati. ”Big Data” ir visdīvainākais no mediju rīkiem. Šajā gadījumā viss notiek virtuāli un ar datu pārnesi. Dati ir sarežģīti, tos nav iespējams “ieslodzīt”. Tomēr, manuprāt, visi šie trīs Kodrija aplūkotie mīti savstarpēji mijiedarbojas, jo gan ikdienas prakse, gan medijs, kurš ir centrā, kā arī lielie dati ir savstarpēji saistīti. Piemēram, es ar savu sociālo mediju platformu Instagram, esmu centrā ar savu ziņu plūsmu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties