Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
9,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:500145
 
Vērtējums:
Publicēts: 21.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Termins „mēdiju auditorija” ir plaši sastopams, un tam tiek piešķirta visai vienkāršota, virspusēja nozīme kā personu kopumam, kas veido dažādu mediju lasītājus, klausītājus, skatītājus vai to saturu sastādošās vienības. Šāds skatījums nepieļauj plašu alternatīvu auditorijas teoriju loku. Tomēr acīmredzami vienkāršais fenomens slēpj sevī dažādus veidus, kā aplūkot šādus kopumus un daudzpusīgās variācijas realitātē, kā arī auditorijas koncepciju.
Visnozīmīgākais variāciju avots un tādējādi arī auditorijas alternatīvo teoriju avots ir tās pašos pamatos divējādais raksturs. Tā ir kolektivitāte, kas vai nu veidojas kā atbilde uz medijiem (kanāliem un saturu), vai arī izriet no patstāvīgi eksistējošiem sociāliem spēkiem (kad tā atbilst pastāvošai sociālai grupai vai kategorijai, vai tādu sociālās grupas darbību rezultātam, kas veiktas, lai nodrošinātu sevi ar personīgiem komunikāciju kanāliem (medijiem)). Bieži vien tās abas vienlaikus ir nesaraujami saistītas. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties