Daudzi efekti līdz noteiktai pakāpei ir mijiedarbība starp sūtītāju un saņēmēju. Daudzi ilglaicīgi masu mediju efekti vispār neiesaista sākuma vai tūlītēju auditoriju, bet ir tikai citas sekundāras reakcijas un atbildes. Makveils arī norāda, ka mediju spēka vai ietekmes konceptu arī ir grūti nodefinēt, jo jebkurā šādā
mēģinājumā vienmēr atklājas caurumi. (McQuail, 2005). Tādējādi pētniekam vajadzētu censties izvairīties no pārāk kategorisku spriedumu izvirzīšanas. Tāpat arī pētniekam pētījumā par masu mediju efektiem ir jāpieļauj arī iespēja, ka pētījumā ir iespējama arī revīzija.
Noslēdzot masu mediju jautājumu, jāsaka, ka masu mediji sabiedrībā bieži vien izpelnās sava veida grēkāža statusu. No vienas puses, masu mediji saņem spiedienu no sabiedrības, kas uzskata, ka masu mediji bieži vien ir kāds glābējs pret visām likstām (McQuail, 2005). Tajā pašā laikā masu medijus vaino pārlieku lielās seksa un vardarbības kultivēšanā, par spīti faktam, ka neskaitāmie pētījumi šajā jomā tā arī nav spējuši līdz galam pierādīt, vai mediju vēstījums var provocēt vardarbību.
…