Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:829088
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.05.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Meditālajā komunikācijā iniciatīvu uzņemas institucionalizētie raidītāji: mediju uzņēmumi, informācijas nodaļas, reklāmas biroji. Te jānošķir divi jēdzieni – mediju komunikācija un attiecību komunikācija. Pirmais virziens skar mediju darbu, otrais raksturo publisko attiecību aktivitātes. Lai gan žurnālisti, publisko attiecību speciālisti un reklāmas jomā strādājošie savā darbā izmanto meditālo informāciju, viņu darba uzdevumi, mērķi un metodes atšķiras.
Žurnālistu lomas izaicinājumi
Žurnālistu uzdevums ir kritiski, analītiski un ar konkrētu mērķi izplatīt sabiedrībā svarīgu informāciju: 1) informēt; 2) analizēt; 3) vērtējoši komentēt faktus un notikumus, kas būtiski skar līdzpilsoņu dzīvi; 4) izklaidēt (atkrīt ziņu un analītiskajā žurnālistikā).…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1115794
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties