Radio bija veltīts biznesa komunikācijai, informējošām un izklaidējošām pārraidēm. Aukstā kara laikā jaunais medijs ieņēma nozīmīgu lomu. Radio izveidojās jauns žanrs- reportāža.6 1922.gadā radio kļūst par vienu no reklāmas medijiem.
Gadsimta notikums bija filmu izveide, tās pirmsākuma iedīglis ir fotogrāfija izgudrošana. Francijā- 1895. gadā Lumiera radītā filma bija pati pirmā, kas tika izrādīta par maksu. Kinofilma ietekmēja sabiedrību, tā nojauca barjeras starp nacionalitātēm, rasēm un reliģisko piederību un palīdzēja skatīties plašākās perspektīvās, ne tikai lokāli. 7 Televīzijas attīstība datēta 1960. gados, tās mediju vadošais spēks pār radio ir izteikts, tas spēj informēt, taču tas spēj sniegt arī vizuālu materiālu.8
Masu komunikācijas uzdevums ir vēstīt, izglītot un arī izklaidēt, to veic radio, televīzija, internets. Mūsdienās masu komunikācija dominē, manuprāt, izklaidējošos, kā arī masu kultūras pasākumos, kuri var aizraut publiku. Mediji cenšas iegūt lielāku auditoriju, bieži vien, lai to iegūtu nepietiek ar informēšanu, analīstiku izpēti, jo masu vairāk uzrunā viegli uztverams saturs, kuras lasot, baudot ir komfortabli un nebūtu jāpiepūlas ar domāšanu, auditorija, kura vēlas saņemt pētniecisku žurnālistiku ir šaurāka.
…