-
Mašīnu elementu kursa darbs
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Celšanas mehānisma kinemātiskais aprēķiņš. Dzinēja izvēle | |
1.1. | Troses izvēle | |
1.2. | Spoles diametrs un griezes ātrums | |
1.3. | Dzinēja orientējošais griešanas ātrums | |
1.4. | Dzinēja vajadzīga jauda | |
1.5. | Dzinēja izvēle | |
1.6. | Pārvadu pārnesuma attiecība | |
2. | Sīksnas pārvads | |
2.1. | Sīksnas tipa un maza skriemeļa diametra izvēle | |
2.2. | Liela skriemeļa diametrs | |
2.3. | Orientējošais starpasu attālums | |
2.4. | Orientējošais sīksnas garums | |
2.5. | Standarta sīksnas garums. Starpasu attālums | |
2.6. | Sīksnas ātrums un apskrējienu skaits sekundē | |
2.7. | Ķiļsīksnu skaits | |
2.8. | Summarais tangenciālspēks | |
2.9. | Pārvada noslodzes pakāpe | |
2.10. | Spēks uz vārpstas | |
2.11. | Sakotnējais sastiepums | |
2.12. | Ātruma koeficients (ātruma faktors) | |
2.13. | Reducētais/efektīvais berzes koeficients | |
2.14. | Maksimāli iespējama noslodzes pakāpe | |
3. | Slīpzobrati | |
3.1. | Slīpzobratu pārvadu aprēķiņš | |
3.1.1. | Materiāls | |
3.1.2. | Pārvarda proporcija | |
3.1.3. | Pārvarda ģeomētrijas aprēķini | |
3.1.4. | Spēki sazobe | |
3.2. | Pārbaudes aprēķins (kontaktizturībā) | |
3.3. | Pārbaudes aprēķins (lieces izturībā) | |
4. | Vārpstu projektēšana | |
4.1. | Liela vārpsta | |
4.1.1. | Projekta (orientējošais) aprēķins | |
4.1.2. | Vārpstu konstruēšana | |
4.1.3. | Pārbaudes (precīzais) aprēkins | |
4.1.3.1. | Vārpstu aprēķina shēma | |
4.1.3.2. | Balstu (gultņu) reākcijas | |
4.1.3.3. | Lieces momenti | |
4.1.3.4. | Vārpstas bīstamo šķēlumu pārbaude | |
4.1.4. | Maza vārpsta | |
4.1.4.1. | Projekta (orientējošais) aprēķins | |
4.1.4.2. | Vārpstu konstruēšana | |
4.1.4.3. | Pārbaudes (precīzais) aprēkins | |
4.1.4.3.1. | Balstu (gultņu) reākcijas | |
5. | Ierievju pārbaude | |
6. | Konstruktīvo izmēru izvēle | |
7. | Reduktora eļļošana |
7. Korpusa konstruktīvo izmēru izvēle
1) Reduktora korpusa u : δ = 7mm
2) Vāka sieniņas biezums: δ = 6mm
3) Korpusa augšējā atloka biezums un vāka atloka biezums: b=1,5∙δ= 10,5 mm
4) Korpusa apakšējā atloka biezums (bez pielējuma): p=2,35∙δ = 16,45 mm
5) Pamatskrūvju diametrs (4 gab.):
,
mm, Izvēlās pēc standrata - M16.
5)Skrūves pie gultņiem (6 gab.):
,
11,52 mm, Izvēlās pēc standrata - M12.
6) Skrūves korpusa un vāka sastiprināšanai (2 gab.):
,
8,8 mm, Izvēlās pēc standrata - M8.
7) Korpusa augšējā pielējuma platumu, izvēlamies atkarībā no skrūves M12 galvas diametra D:
D=21,9mm; tad: La = D∙1,6= 35 mm
8)Korpusa apakšējā pielējuma platums, izvēlēts atkarībā no skrūves M16 galvas lielākā diametra D:
D=27,7 mm; tad: La = D∙1,6= 44 mm
…
1. Celšanas mehānisma kinemātiskais aprēķiņš. Dzinēja izvēle 2. Sīksnas pārvads. 3. Slīpzobrati 4. Vārpstu projektēšana 5. Ierievju pārbaude 6. Konstruktīvo izmēru izvēle 7. Reduktora eļļošana Kursa darbs mašīnu elementos,grozāmā sienas celtņā projektēšana aprēķins.
- Mašīnu elementu kursa darbs
- Tehnikas drošums
- Tolerances
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Tehnikas drošums
Konspekts augstskolai13
-
Tolerances
Konspekts augstskolai20
Novērtēts! -
Mašīnu dinamika
Konspekts augstskolai18
-
Horizontālās lentas piedziņas konveijera projekts
Konspekts augstskolai50
-
Medicīnas tehnikas drošība
Konspekts augstskolai6